استاد افشین ملاک پور

استاد افشین ملاک پور

استاد افشین ملاک پور استاد مدرس دوره های آنلاین تام لند درس ریاضی ویژه رشته تجربی می باشند. ایشان دوره های مختلفی در تام لند برگزار می کنند و دانش آموزان رشته تجربی برای ثبت نام در کلاس های ایشان به شناخت رزومه کاری و آشنایی با شیوه تدریس ایشان نیاز دارند تا انتخاب درستی داشته باشند.

رزومه افشین ملاک پور در تام لند

استاد افشین ملاک پور فارغ التحصیل مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت ایران و نزدیک به سه دهه سابقه تدریس حرفه ای درس ریاضی در مدارس برتر استان تهران از جمله ابوریحان، خرد، مهدوی، نگرش، کوشش و تدریس در آموزشگاه های برجسته از جمله هدف و پرستو را در رزومه کاری خود دارند و 4 سال است در تام لند دوره های آموزش آنلاین درس ریاضی رشته تجربی را تدریس می کنند.

روش تدریس ریاضی افشین ملاک پور

نمونه تدریس ریاضی افشین ملاک پور

روش تدریس ایشان به طور کلی برای درس ریاضی رشته تجربی، مباحث به صورت گام به گام همراه با آموزش پیش نیاز ها می باشد. از ویژگی های مهم شیوه تدریس استاد ملاک پور که کیفیت تدریس ایشان را بالاتر برده است میتوان به حل کردن مرحله به مرحله و توضیح مجدد مبحثی که از آن سوال طراحی شده است اشاره کرد که باعث بالا رفتن تسلط دانش آموزان می شود.
استاد ملاک پور حین تدریس با دانش آموزان خود در تعامل بوده و دانش آموزان اگر مطلبی را به خوبی یاد نگرفته باشند و یا سوالی را نتوانند حل کنند می توانند با استاد در میان بگذارند و ایشان در طول تدریس با دانش آموزان خود در تعامل هستند.

دوره های ریاضی افشین ملاک پور در تام لند

  • ریاضیات تجربی جامع استاد ملاک پور ۱۴۰۴
  • نردبان ریاضی دوازدهم استاد ملاک پور ۱۴۰۴
  • ریاضیات تجربی توربو استاد ملاک‌پور ۱۴۰۴
  • ریاضیات تجربی نیترو استاد ملاک پور ۱۴۰۴
  • ریاضیات تجربی کاموا استاد ملاک پور ۱۴۰۴

ثبت نام کلاس ریاضی استاد ملاک پور

برای ثبت نام در دوره های آموزش ریاضی رشته تجربی استاد ملاک پور در تام لند از طریق لینک زیر ابتدا ایجاد حساب کاربری نموده و سپس وارد پنل کاربری تام لند شوید:

ثبت نام تام لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *