استاد علیرضا ابوالقاسمی

استاد علیرضا ابوالقاسمی

استاد علیرضا ابوالقاسمی یکی از مدرسان با تجربه و خلاق دوره های آنلاین شیمی تام لند می باشند. ایشان دوره های آموزشی مختلفی برای درس شیمی برگزار می کنند که هر کدام محتوای آموزشی متفاوتی از یکدیگر دارند. در ادامه به معرفی کامل ایشان می پردازیم تا شما دانش آموزانی که قصد دارید در کلاس های ایشان ثبت نام کنید با سابقه کاری و نحوه تدریس استاد آشنا شوید.

رزومه علیرضا ابوالقاسمی

استاد علیرضا ابوالقاسمی فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع می باشند، ایشان بلافاصله پس از اتمام دوره کارشناسی، به دلیل علاقه به تدریس درس شیمی و تسلط بالا در این درس، شروع به تدریس نمود.

ایشان یکی از جوان ترین اساتید شیمی کشور می باشند که 15 سال سابقه تدریس حرفه ای در مدارس برجسته استان تهران (کوشش، هما، همگامان، متانت، برهان، اندیشه و خود، سرآمد، حنانه، آذر، بهارستان، نقش نو، طلوع سبز و …) و آموزشگاه های برتر و شناخته شده تهران و بسیاری از کلانشهر های ایران را در رزومه کاری خود دارند و یکی از مولفان شیمی انتشارات نوبل که یکی از انتشارات شناخته شده کنکوری است می باشند. استاد ابوالقاسمی در تام لند دوره های آموزشی مختلفی برگزار می کنند که در ادامه به توضیح کلی روش تدریس ایشان و دوره هایی که تام لند برگزار می کنند می پردازیم.

شیمی علیرضا ابوالقاسمی در تام لند

روش تدریس شیمی استاد علیرضا ابوالقاسمی در دوره های آنلاین تام لند به صورتی است که ابتدا مبحث را آموزش می دهند و سپس روش ها و نکات مهم تست زنی را به دانش آموزان آموزش می دهند. ایشان فن بیان خوبی در تدریس داشته و در طول کلاس با دانش آموزان در تعامل هستند.
ایشان با در نظر داشتن اهمیت یادگیری مفاهیم تشریحی درس شیمی و تاثیر مستقیم آن بر نتیجه کنکور داوطلبان به میزان 60 درصد قطعی، دوره آموزش شیمی ویژه امتحانات نهایی نیز برگزار می کنند.
دوره های شیمی استاد ابوالقاسمی در تام لند برای سال تحصیلی 1404-1403 فقط برای کنکوری ها برگزار می شود.

ثبت نام کلاس شیمی علیرضا ابوالقاسمی در تام لند

برای ثبت نام در کلاس های آموزش آنلاین شیمی استاد علیرضا ابوالقاسمی در تام لند روی لینک زیر کلیک کنید و پس از ایجاد حساب کاربری، با جست و جوی نام استاد، اطلاعات کاملی از قیمت کلاس های تام لند، زمان ثبت نام و برگزاری دوره ها کسب نموده و ثبت نام نمائید:

ثبت نام تام لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *