علیرضا‌ عبدالمحمدی

استاد علیرضا‌ عبدالمحمدی

علیرضا‌ عبدالمحمدی از جمله اساتید دروس عمومی در موسسه تام لند می باشند و دوره های آموزش درس ادبیات فارسی را برای سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم برگزار می کنند. ایشان تنها مدرس درس ادبیات عمومی تام لند می باشند، در ادامه رزومه کاری، شیوه تدریس، دوره های آموزشی و نحوه ثبت نام در کلاس های ادبیات استاد عبدالمحمدی را به طور کامل توضیح می دهیم.

علیرضا‌ عبدالمحمدی تام لند

استاد علیرضا‌ عبدالمحمدی دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی و دانشجوی دکترای این رشته می باشند. ایشان دارای نزدیک به دو دهه سابقه تدریس درس ادبیات فارسی عمومی در مدارس برجسته استان تهران و کلانشهر های ایران همراه با تالیف کتاب های ادبیات کنکور و مقطع متوسطه دوم در انتشارات نشر الگو را در رزومه کاری خود دارند. استاد عبدالمحمدی علاوه بر تدریس در مدارس، آموزشگاه ها و شبکه های تلویزیونی صدا و سیما، در موسسه تام لند نیز دوره های آموزش آنلاین ادبیات عمومی را برگزار می کنند.

کلاس ادبیات استاد عبدالمحمدی

نمونه تدریس ادبیات فارسی علیرضا عبدالمحمدی

با توجه به تغییرات مهم و اساسی کنکور سراسری که دروس عمومی از کنکور حذف شد و کلیه دروس عمومی و اختصاصی پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم به صورت نهایی برگزار می شود، یادگیری کامل و کسب نمره بالا برای دانش آموزان اهمیت ویژه ای دارد. استاد علیرضا‌ عبدالمحمدی با تدریس دوره های آنلاین تام لند این امکان را ایجاد کرده است تا دانش آموزان با هزینه ای بسیار کمتر از کلاس های حضوری (که بسیاری از شهر های کوچک ندارند حتی) در دوره های ایشان بتوانند حاضر شوند و از آموزش های حرفه ای این استاد رتبه برتر بهره مند شوند.

کلاس ادبیات استاد علیرضا‌ عبدالمحمدی معمولا به دلیل انرژی بالا و فن بیان قوی ایشان برای دانش آموزان بسیار انرژِ بخش و پر نشاط بوده و شیوه تدریس استاد در اکثر دوره ها به صورتی است که کلیه مطالب به صورت کامل آموزش داده می شود و پرسش و پاسخ برای دانش آموزان کاملا آزاد بوده و کلاس های ایشان تعامل بالایی دارد.
در تام لند دوره های مختلفی برای درس ادبیات با تدریس ایشان برگزار می شود که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

دوره های ادبیات علیرضا‌ عبدالمحمدی

  • دوره ادبیات دهم دکتر عبدالمحمدی ۱۴۰۴
  • دوره ادبیات یازدهم دکتر عبدالمحمدی ۱۴۰۴
  • دوره ادبیات دوازدهم دکتر عبدالمحمدی ۱۴۰۴
  • دوره نردبان فارسی دهم دکتر عبدالمحمدی ۱۴۰۴
  • دوره نردبان فارسی یازدهم دکتر علیرضا‌ عبدالمحمدی ۱۴۰۴
  • دوره نردبان فارسی دوازدهم دکتر عبدالمحمدی ۱۴۰۴
  • دوره ادبیات کاموا استاد عبدالمحمدی ۱۴۰۴
  • دوره فارسی امتحان نهایی دهم دکتر عبدالمحمدی ۱۴۰۴
  • دوره فارسی امتحان نهایی یازدهم استاد عبدالمحمدی ۱۴۰۴
  • دوره فارسی امتحان نهایی دوازدهم دکتر عبدالمحمدی ۱۴۰۴

ثبت نام کلاس ادبیات علیرضا‌ عبدالمحمدی

برای اطلاع از قیمت دوره های تام لند و ثبت نام در دوره مورد نظر خود از طریق لینک زیر وارد پنل کاربری تام لند شوید و در قسمت جست و جوی پیشرفته نام استاد را جست و جو کنید، دوره ها همراه با قیمت برای شما نمایش داده می شود:

ثبت نام تام لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *