فرزانه رجایی

استاد فرزانه رجایی

زمانیکه هنوز تغییرات جدید برای کنکور سراسری اعمال نشده بود، درس زمین شناسی برای دانش آموزان و داوطلبان رشته های پزشکی، دندان پزشکی به دلیل داشتن ضریب صفر اهمیت چندانی نداشت اما با تغییرات جدیدی که در کنکور سراسری ایجاد شد، درس زمین شناسی هم در امتحانات نهایی ضریب قابل توجهی پیدا کرد و هم در کنکور ضریب یک برای این درس در نظر گرفته شد و داوطلبانی که هدف قبولی در رشته های برتر رشته تجربی را دارند، باید هم در امتحان نهایی یازدهم و هم در کنکور نمره بالایی کسب کنند.

استاد فرزانه رجایی مدرس دوره های درس زمین شناسی در آموزشگاه مجازی تام لند می باشند. ایشان درس زمین شناسی را در دوره های مختلفی با محتوای آموزشی متفاوت برگزار می کنند.

بیوگرافی فرزانه رجایی در تام لند

استاد فرزانه رجایی دارای مدرک دكترای زمين شناسی از دانشگاه تهران و دارای بیش از دو دهه سابقه تدریس حرفه ای درس زمین شناسی در مدارس برجسته و سمپاد استان تهران می باشند. ایشان به دلیل داشتن مدرک تحصیلی سطح بالا در زمینه زمین شناسی و تجربه کامل و کافی در تدریس این درس، چندین سال سابقه تدریس زمین شناسی در آموزشگاه های کنکوری برتر استان تهران را در رزومه کاری حرفه ای خود دارند.
همچنین ایشان مولف بیش از ده کتاب کمک آموزشی انتشارات خیل سبز، مهر و ماه، گل واژه، رزمندگان، کاگو و … می باشند و چندین مقاله در مجلات معتبر کشور منتشر کرده اند.

همانطور که در ابتدا گفته شد در حال حاضر ایشان یکی از بهترین اساتید تام لند برای درس زمین شناسی می باشند که هر سال تحصیلی چندین دوره آموزشی مختلف در بازه های زمانی متفاوت برگزار می کنند.

لیست کلاس های آنلاین زمین شناسی فرزانه رجایی در تام لند

نمونه تدریس زمین شناسی فرزانه رجایی

  • دوره زمین‌شناسی جامع دکتر رجایی ۱۴۰۴
  • دوره زمین شناسی یازدهم دکتر رجایی ۱۴۰۴
  • دوره زمین شناسی نیترو دکتر رجایی ۱۴۰۴
  • زمین شناسی توربو دکتر رجایی ۱۴۰۴
  • زمین شناسی کاموا دکتر رجایی ۱۴۰۴

چطور در کلاس های زمین شناسی تام لند ثبت نام کنیم؟

برای اطلاع از قیمت، زمان برگزاری کلاس ها و ثبت نام در کلاس مورد نظر خود روی لینک زیر کلیک کنید و وارد پنل کاربری خود در تام لند شوید:

ثبت نام تام لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *