استاد فرهاد مددی

استاد فرهاد مددی

استاد فرهاد مددی از جمله اساتید جوان و توانمند درس شیمی در موسسه تام لند می باشند و دوره های آموزشی مختلفی از پایه دهم تا دوازدهم برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور رشته های تجربی و ریاضی برگزار می کنند. با توجه به اینکه اساتید مختلفی درس شیمی را در تام لند تدریس می کنند و دانش آموزان برای ثبت نام به شناخت شیوه تدریس و سابقه کاری هر استاد نیاز دارند تا مناسب ترین انتخاب را بر اساس شرایط و سطح علمی خود داشته باشند. در ادامه به معرفی کامل ایشان و دوره هایی که برگزار می کنند می پردازیم.

رزومه فرهاد مددی

استاد فرهاد مددی دارای مدرک کارشناسی مهندسی شیمی ‌از دانشگاه علم و صنعت می باشند و نزدیک به یک دهه سابقه تدریس درس شیمی در مدارس روشنگران، نگرش، اندیشه و‌خرد، هدف، مهر مینو و آموزشگاه های برجسته از جمله پرستو، همگامان دانش و … را در رزومه کاری خود دارند و از جمله طراحان سوالات شیمی آزمون های آزمایشی معتبر ایران نیز می باشند و چندین سال است در تام لند دوره های آموزش شیمی به صورت آنلاین برگزار می کنند.

شیمی فرهاد مددی

روش تدریس شیمی استاد مددی در دوره های نام لند به طور کلی آموزش مطالب مطابق با سرفصل های کتاب درسی و آموزش تکنیک های تست زنی بر اساس تست های کنکور و حل همزمان آن می باشد و آموزش های ایشان در دوره ها به صورتی است که از صفر تا صد به شما به طور کامل آموزش داده می شود و برای دانش آموزانی که هدف امتحانات نهایی دارند و یا افرادی که از درس دور بودند و نیاز به یادگیری کامل دارند بسیار کاربردی است.

دوره های شیمی فرهاد مددی

  • دوره شیمی جامع استاد مددی ۱۴۰۴
  • دوره شیمی دهم استاد مددی ۱۴۰۴
  • دوره شیمی یازدهم استاد مددی ۱۴۰۴
  • دوره شیمی نیترو استاد مددی ۱۴۰۴
  • دوره شیمی کاموا استاد مددی ۱۴۰۴

ثبت نام کلاس شیمی فرهاد مددی

برای ثبت نام در دوره های شیمی استاد فرهاد مددی در تام لند از طریق لینک زیر ابتدا ایجاد حساب کاربری نموده و سپس وارد پنل کاربری تام لند شوید:

ثبت نام تام لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *