مرتضی زینعلی

استاد مرتضی زینعلی

با استاد مرتضی زینعلی صفر تا صد زبان انگلیسی کنکور را در کوتاه ترین زمان یاد بگیرید.
یادگیری درس زبان انگلیسی از گذشته تا الان به دلیل بیگانه بودن آن با زبان فارسی، برای عموم دانش آموزان دشوار تلقی می شود.

در حالیکه نمره امتحان نهایی این درس در مقطع متوسطه دوم تاثیر مستقیم و بسزایی بر نتیجه کنکور و آینده تحصیلی آن ها دارد. برخی اساتید زبان با داشتن شیوه های آموزشی منحصر به فرد و تدریس این درس به زبان ساده و روان، این درس را به بهترین نحو به دانش آموزان یاد می دهند و میان دانش آموزان شناخته شده‌ اند.

استاد مرتضی زینعلی از جمله اساتید با تجربه و پرطرفدار درس زبان انگلیسی می باشند. ایشان سال های بسیاری سابقه تدریس در آموزشگاه ها و مدارس برجسته استاد تهران و کلانشهر های ایران را در رزومه کاری خود دارند اما به منظور ایجاد امکان دسترسی کلیه دانش آموزانی که شرایط شرکت در کلاس های ایشان را ندارند، از سال 1398 به جمع اساتید تام لند پیوستند.

بیوگرافی استاد مرتضی زینعلی

نمونه تدریس زبان انگلیسی مرتضی زینعلی

آقای مرتضی زینعلی مدرک کارشناسی متالوژی از یکی از بهترین دانشگاه های ایران (علم و صنعت) دارند اما به دلیل علاقه مندی به درس زبان انگلیسی (که بر آن تسلط داشتند) و عشق به تدریس آن، پس از فارغ التحصیلی شروع به آموزش زبان انگلیسی در آموزشگاه های زبان و آموزشگاه های کنکوری کردند و پس از چند سال در مدارس برجسته استاد تهران نیز تدریس زبان را آغاز کردند و در حال حاضر یکی از شناخته شده ترین و بهترین اساتید زبان انگلیسی می باشند که در موسسه تام لند نیز دوره های آموزش آنلاین نیز برگزار می کنند.

از آنجایی که تغییرات گسترده ای در کنکور سراسری ایجاد شده است و نمره امتحانات نهایی درس زبان انگلیسی برای هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم برای دانش آموزان اهمیت بالایی دارد، استاد زینعلی دوره های آموزش آنلاین آموزش زبان تخصصی ویژه کنکور زبان و زبان انگلیسی پایه های دهم تا دوازدهم را به صورت جداگانه برگزار می کنند.

لیست دوره های زبان استاد مرتضی زینعلی در تام لند

استاد مرتضی زینعلی تدریس درس زبان را در موسسه تام لند بر عهده دارند و دوره های مختلفی برا کسب آمادگی دانش آموزان برگزار می کنند. در این دوره ها مباحث کتاب درسی به طور کامل مورد بررسی قرار می گیرد و می تواند دانش آموزان را به لحاظ یادگیری به شرایط مطلوبی برساند. دوره های زبان استاد مرتضی زینعلی در تام لند به شرح زیر هستند:

  • زبان انگلیسی اختصاصی جامع استاد زینعلی ۱۴۰۴
  • زبان انگلیسی دهم استاد زینعلی ۱۴۰۴
  • زبان انگلیسی یازدهم استاد زینعلی ۱۴۰۴
  • زبان انگلیسی دوازدهم استاد زینعلی ۱۴۰۴

چطور در کلاس زبان مرتضی زینعلی ثبت نام کنیم؟

برای ثبت نام در کلاس آنلاین زبان استاد مرتضی زینعلی در تام لند، پس از وارد کردن شماره تماس خود، در تام لند حساب کاربری ایجاد کنید و پس از کسب اطلاعات لازم، ثبت نام خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *