همایش جمع بندی توربو تام‌ لند

جمع بندی توربو تام‌ لند

با جمع بندی توربو تام‌ لند نگران جمع بندی مباحث درسی در روزهای پایانی کنکور سراسری نباشید.
اگر دانش آموز کنکور ۱۴۰۴ هستید و نگران جمع بندی در روزهای پایانی و منتهی به کنکور خود هستید موسسه آموزشی تام لند به شما کمک می کند تا به استفاده از دوره ای با عنوان توربو تام‌ لند بهترین جمع بندی را در روزهای پایانی داشته باشید.
پیشنهاد شگفت انگیز ما برای شما در این مقطع زمانی ثبت نام در این دوره است. جمع بندی در چند روز و یا حتی چند ساعت اتفاق ویژه ای است که اساتید تام لند برای شما ترتیب داده اند. ای دوره طلایی در رشته های ریاضی، تجربی و انسانی برگزار می شود.

جمع بندی توربو تام‌ لند

در این دوره اساتید تام لند تدریس های ویژه ای را در اختیار دانش آموزان قرار داده اند که در آن بررسی نکات مهم و اساسی صورت می گیرد. نکته مهم و ویژگی این دوره تدریس های فشرده و کوتاه هستند که این امکان را برای شما فراهم می کنند که در زمان کوتاه (چند روز و حتی چند ساعت) مرور مباحث پایه های دهم تا دوازدهم را انجام دهید. به همین دلیل نام توربو بر این دوره تام لند انتخاب شده است.

این دوره علاوه بر پردازش نکات مهم هر درس و مبحث، سوالاتی را با عنوان سوالات شبیه ساز کنکور سراسری در اختیار شما قرار میدهد تا با آمادگی ۱۰۰ درصدی و بدون استرس در جلسه آزمون حاضر شوید.

فرصت مرور در زمان کوتاه این امکان را برای شما فراهم می کند تا بدون خستگی ذهنی و با آمادگی علمی بالا در جلسه کنکور سراسری باشید. با توجه به اینکه توصیه مشاورین کنکور سراسری این است که در روزهای پایانی حجم های سنگین و زیاد درسی مطالعه نکنید و فقط به مرور های سبک بپردازید ثبت نام در این دوره بهترین فرصت است.
کلاس های این دوره همانند سایر دوره های تام لند در قالب کلاس های آنلاین برگزار می شود.

دوره و اساتید جمع بندی توربو تام‌ لند

  • بسته کل دروس اختصاصی جمع بندی کنکور تیر توربو تام‌ لند تجربی ۱۴۰۴
  • بسته کل دروس اختصاصی جمع بندی کنکور تیر توربو تام‌ لند ریاضی ۱۴۰۴
  • بسته کل دروس اختصاصی همایش جمع بندی کنکور تیر توربو تام‌ لند انسانی ۱۴۰۴

اساتید این دوره از برترین اساتید تام لند مانند استاد بابایی، استاد عظیمی و … هستند که می توانید از تدریس های آن های استفاده کنید.

ثبت نام جمع بندی توربو تام‌ لند

با ثبت نام در دوره های همایش جمع بندی توربو تام لند می توانید تدریس های ارزشمند این دوره را در اختیار داشته باشید و نگران روزهای پایانی کنکور نباشید.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *