استاد رضا بابایی

استاد رضا بابایی

در موسسه آموزش آنلاین تام لند درس شیمی توسط چندین استاد تدریس می شود و دکتر رضا بابایی نیز از جمله بهترین اساتید شیمی تام لند می باشند. از آنجایی که هر استاد سابقه کاری و شیوه تدریس منحصر به فرد خود را دارد در این نوشته قصد داریم رزومه کاری، شیوه تدریس و دوره های شیمی استاد رضا بابایی را به شما معرفی کنیم تا برای ثبت نام در کلاس های شیمی تام لند اساتید را بهتر بشناسند.

رضا بابایی در تام لند

استاد رضا بابایی دارای مدرک دکتری پزشکی از دانشگاه تهران با رتبه ۱۱ کنکور سراسری می باشند و به دلیل علاقه مندی به درس شیمی و تدریس آن، پس از فارغ التحصیلی تدریس را آغاز نموده و نزدیک به سه دهه سابقه تدریس درس شیمی در آموزشگاه های برجسته استاد تهران و مدارس خاص و تالیف سوالات و درسنامه کتاب شیمی مبتکران را در رزومه حرفه ای کاری خود دارند.
استاد بابایی چندین سال است علاوه بر برگزاری دوره های آموزش شیمی در مدارس و موسسات به صورت حضوری، با هدف ایجاد امکان بهره مندی از آموزش ها، برای دانش آموزانی که نمی توانند در کلاس های حضوری استاد بابایی شرکت کنند، در موسسه تام لند دوره های آموزش آنلاین (مجازی) برگزار می کنند.

روش تدریس شیمی رضا بابایی در تام لند

نمونه تدریس شیمی دکتر رضا بابایی

دوره های شیمی استاد بابایی معمولا کلاس هایی برای سه پایه و جامع هستند به همین دلیل ایشان از پایه دهم تدریس را آغاز نموده و مطابق با سرفصل های کتاب در کلاس تدریس می کنند. شیوه تدریس ایشان به طور کلی به صورتی است که از صفر تا صد مطالب طوری به دانش آموزان آموزش داده می شود که حتی اگر از درس دوره بوده اند و یا تغییر رشته ای باشند (مثلا انسانی به ریاضی یا تجربی) با آموزش های استاد بابایی هم از پایه مباحث را یاد می گیرند بو برای امتحانات نهایی آماده می شوند و هم تکنیک های تست زنی برای شرکت در کنکور.

دوره های شیمی رضا بابایی در تام لند ۱۴۰۴

همان طور که در پاراگراف قبل گفته شد استاد بابایی معمولا دوره های جامع برگزار می کنند.
دوره های شیمی رضا بابایی در تام لند شامل:

  • شیمی نیترو دکتر بابایی ۱۴۰۴
  • شیمی جامع دکتر بابایی ۱۴۰۴

ثبت نام کلاس شیمی دکتر رضا بابایی در تام لند

برای ثبت نام در جدید ترین دوره های شیمی استاد بابایی برای کنکور ۱۴۰۴ ابتدا ایجاد حساب کاربری نموده و سپس وارد پنل کاربری تام لند شوید.

3 پاسخ

  1. استاد بابایی من از طریق کتاب تست با شما آشنا شدم و پس از مطالعه این نوشته شما متوجه شدم رتبه 11 کنکور بوده اید و میخواهم مثل شما رتبه برتر کنکور شوم و شیمی را 100 بزنم

  2. درجه یک و عالی هم تدریس هم اخلاق حرفه ای .پیشنهاد میکنم تدریس و کلاس های استاد رو از دست ندید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *