زمان برگزاری کنکور ۱۴۰۴

زمان برگزاری کنکور ۱۴۰۴

جدول زمان برگزاری کنکور ۱۴۰۴ برای کلیه گروه های آزمایشی هر دو نوبت اول و دوم توسط سازمان سنجش اعلام و منتشر گردید. دانش آموزان و داوطلبان می بایست در مهلت مقرر شده از سوی سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام کنند و در آزمون مربوط به گروه آزمایشی خود شرکت نمایند.
ثبت نام آزمون سراسری در هر دو نوبت و برای همه گروه های آزمایشی شرکت کننده در کنکور ، صرفا اینترنتی می باشد و از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام می پذیرد. در ادامه جزئیات زمان برگزاری کنکور ۱۴۰۴ را بیان خواهیم.

زمان ثبت نام و برگزاری کنکور 1404

در جدول زیر می توانید زمان ثبت نام و همچنین برگزاری نوبت او و نوبت دوم کنکور سراسری 1404 را مشاهده بفرمایید:

زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۴ نوبت اولاز۲۰ تا ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۳
زمان برگزاری کنکور ۱۴۰۴ نوبت اول۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۴
زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۴ نوبت دومنیمه دوم اسفند ماه ۱۴۰۳
زمان برگزاری کنکور ۱۴۰۴ نوبت دوم۵ و ۶ تیر ماه ۱۴۰۴

تاریخ برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۴

زمان ثبت نام در نوبت اول کنکور ۱۴۰۴ از۲۰ تا ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۳ می باشد و زمان برگزاری کنکور ۱۴۰۴ در تاریخ ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه خواهد شد.

از آنجایی که کنکور فرهنگیان۱۴۰۴ نیز همزمان با کنکور نوبت اول ۱۴۰۴ برگزار می شود، داوطلبانی که هدف ادامه تحصیل در دانشگاه های تربیت معلم را دارند باید برنامه ریزی درسی خود را بر اساس تاریخ برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۴ تنظیم کنند. به عبارت دیگر کنکور فرهنگیان فقط در یک نوبت و همزمان با کنکور اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. در نوبت دوم آزمون سراسری، کنکور فرهنگیان را نخواهیم داشت.

تاریخ برگزاری نوبت دوم کنکور ۱۴۰۴

زمان ثبت نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۴ نیمه دوم اسفند ماه ۱۴۰۳ خواهد بود و طبق برنامه ای که سازمان سنجش منتشر کرده است، زمان برگزاری کنکور ۱۴۰۴ نوبت دوم در روز های ۵ و ۶ تیر ماه ۱۴۰۴ می باشد.

معمولا در روز اول آزمون، کنکور انسانی و ریاضی و در روز دوم یعنی ۶ تیر ماه کنکور تجربی برگزار می شود.

کنکور فرهنگیان، آزمونی است که به تازگی برگزار می شود و بسیاری از داوطلبان تصور می کنند کنکور فرهنگیان در نوبت دوم هم برگزار می شود، در حالیکه این کنکور فقط سالی یکبار و همزمان با نوبت اول می باشد.

به طور کلی دانش آموزان با اطلاع از زمان برگزاری کنکور ۱۴۰۴، می توانند بر اساس آن برنامه ریزی درسی و مطالعه کنکوری خود را آغاز کنند. آگاهی از جدول زمانی کنکور 1404 موجب می شود که نگاه عمیق تر نسبت به فرآیندهای مختلف آزمون سراسری داشته باشید و زمان و انرژی خود را بر حسب آن تنظیم نمایید.

تام لند و کنکور ۱۴۰۴

موسسه تام لند یکی از بزرگ ترین موسسات کنکوری است که کلاس های آموزشی مختلف در بازه های زمانی متفاوت و با همکاری بهترین اساتید کشور برگزار می کند. تام لند کلاس های خود را برای کنکور ۱۴۰۴ کلیه گروه های آزمایشی تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان با عنوان دوره جامع آغاز کرده است. داوطلبان کنکور ۱۴۰۴ نوبت اول و دوم با ثبت نام در دوره های جامع تام لند، از پایه دهم تا دوازدهم کلیه مباحث را هم به شیوه مفهومی و هم به شیوه تستی و کنکوری یاد می گیرند.

به همین دلیل می توانند در امتحانات نهایی خرداد ماه نمرات بالا کسب کنند و هم در کنکور سراسری به دلیل تسلط بالایی که بر تست زنی مباحث دارند، به درصد های بالایی برسند.

شما داوطلبان کنکور ۱۴۰۴ می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره های آنلاین، از طریق لینک زیر وارد حساب کاربری خود در تام لند شوید:

ثبت نام تام لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *