استاد بنفشه مهری

بنفشه مهری

موسسه تام لند جزء معدود موسساتی است که برای دروس اختصاصی کنکور هنر دوره های آموزشی با تدریس اساتید با تجربه و حرفه ای در همان درس برگزار می کند. استاد بنفشه مهری یکی از برجسته ترین اساتید رشته هنر می باشند که در موسسه تام لند دوره آموزش آنلاین درس درک عمومی هنر را برگزار می کنند.

بیوگرافی و روزمه بنفشه مهری در تام لند

سرکار خانم مهری دارای مدرک کارشناسی ارشد پژوهش هنر از دانشگاه هنر تهران و رشته هنر معاصر از دانشگاه سوربون فرانسه و بیش از یک دهه سابقه تدریس حرفه ای درک عمومی هنر در دانشگاه و موسسات معتبر استان تهران را در رزومه کاری خود دارند. ایشان همکاری خود را از سال ۱۴۰۱ با موسسه تام لند به عنوان بزرگ ترین آموزشگاه مجازی کشور آغاز نمودند و امکان بهره مندی داوطلبان کنکور هنر که امکان شرکت در کلاس های حضوری ایشان را ندارند فراهم آوردند.

روش تدریس درک عمومی هنر بنفشه مهری در تام لند

از آنجایی که این درس در مدارس تدریس نمی شود، داوطلبان کنکور هنر نیاز دارند که ابتدا مفاهیم این درس را یاد بگیرند و پس از تسلط بر مباحث تشریحی، به تست زنی بپردازند.
استاد مهری دقیقا در این دوره ابتدا مباحث این کتاب را طبق منبع اعلام شده توسط سازمان سنجش سپس روش های تست زنی را آموزش می دهند.

نمونه تدریس بنفشه مهری

معرفی درک عمومی هنر استاد بنفشه مهری

بهترین مدرس درک عمومی هنر

در رشته هنر با توجه به کم متقاضی بودن نسبت به رشته هایی مثل تجربی، طبیعتا تعداد اساتید در سطح کشور خیلی زیاد نیست، اما اساتید کار بلد و حرفه ای در جای جای ایران به صورت خصوصی یا آموزشگاهی این درس را تدریس می کنند.
پس از دیدن نمونه تدریس های بسیار و سر زدن به شهر های مختلف و آموزشگاه های شهرهای بزرگ، موسسه به چند گزینه منتخب رسید که یکی از اساتید، بنفشه مهری بود که در تام لند در حال تدریس می باشد که یکی از برترین اساتید تام لند هستند.

ثبت نام کلاس های بنفشه مهری

با ثبت نام در کلاس های بنفشه مهری تدریس های ایشان در درس درک عمومی هنر را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *