Search

استاد محمدرضا آقاجانی

محمدرضا آقاجانی

برای ۱۰۰ زدن درس شیمی کنکور سراسری با تدریس های استاد محمدرضا آقاجانی همراه شوید تا با تکیه بر دانش و تجربه ایشان در تدریس مفاهیم این درس ضامن موفقیت خود در آزمون سراسری شوید.

بیوگرافی استاد محمدرضا آقاجانی

استاد محمدرضا آقاجانی فارغ التحصیل رشته مهندسی شیمی هستند و جزو معدود اساتید این درس هستند که تحصیلات مرتبط با درس شیمی دارند که همین موضوع سبب تسلط ویژه ایشان روی مباحث و مفاهیم این درس شده اند.
ایشان مدیریت انتشارات خانه شیمی ایران و موسسه آموزشی اکسیژن را نیز برعهده دارند.

رزومه استاد محمدرضا آقاجانی

مهندس آقاجانی با سابقه 14 سال تدریس درس شیمی یکی از با تجربه ترین و در عین حال جوان ترین مدرسین این درس هستند که در ادامه رزومه ایشان را مطالعه می کنید:

  • مدرس برتر شیمی کنکور در موسسات آموزشی از جمله تام لند
  • مدرس مدارس و آموزشگاه های تهران و …..
  • مولف بیش از 30 عنوان کتاب مانند تیپ تست – گنجینه نکات و ….
  • مدرس همایش های جمع بندی شیمی کنکور در سراسر کشور

شیوه تدریس شیمی استاد آقاجانی

شیمی کنکور یکی از دروس مشترک گروه های آزمایشی ریاضی و تجربی است و جزو دروس پر اهمیت برای داوطلبان این رشته ها محسوب می شود.
استاد آقاجانی تدریس درس شیمی کنکور را به صورت مفهومی و خط به خط در اختیار دانش آموزان قرار دادند تا دانش آموزان با هر سطحی از دانش (ضعیف – متوسط و قوی) بتوانند به راحتی از آموزش های ایشان استفاده کنند.
تسلط بالای ایشان در بیان مفاهیم شیمی و هم چنین قدرت انتقال بالای مفاهیم این درس برای دانش آموزان بسیار خوشایند بوده و سبب شده است با تدریس های ایشان ارتباط برقرار کنند.

دانش آموزان پایه های دهم – یازدهم و دوازدهم در هر دو گروه آزمایشی ریاضی و تجربی می توانند از تدریس های ایشان برای ارتقا دانش خود در درس شیمی استفاده کنند.

دوره ویژه امتحان نهایی استاد آقاجانی در تام لند

با توجه به سهم ویژه ای که امتحانات نهایی در تعیین تراز و رتبه هر داوطلب در کنکور سراسری دارند، دانش آموزان برای بهبود عملکرد خود در این امتحانات نیازمند استفاده از دوره هایی هستند که هم سطح با این امتحانات باشند.
استاد محمدرضا آقاجانی دوره های ویژه امتحانات نهایی را موسسه تام لند در اختیار دانش آموزان قرار دادند. در این دوره ایشان مفاهیم درس شیمی پایه های دهم – یازدهم و دوازدهم را به صورت مجزا برای هر پایه تدریس می کنند و با تمرکز ویژه روی کلید واژه های اساسی که طراحان و تصحیح کنندگان سوالات امتحانات نهایی تاکید ویژه روی آن ها دارند سبب افزایش میزان تسلط و یادگیری دانش آموزان در آستانه امتحانات نهایی می شوند.

برای موفقیت هر چه بیشتر در امتحانات نهایی می توانید از دوره های ویژه امتحانات نهایی اساتید تام لند استفاده کنید.

ثبت نام کلاس های شیمی استاد آقاجانی ویژه کنکور ۱۴۰۴

برای ثبت نام دوره های شیمی و امتحانات نهایی استاد محمدرضا آقاجانی روی لینک زیر کلیک کنید :

ثبت نام کلاس های استاد محمدرضا آقاجانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *