حامد اسماعیلی

استاد حامد اسماعیلی

در تام لند اساتید مختلفی درس شیمی را از پایه دهم تا دوازدهم تدریس می کنند که هر کدام شیوه تدریس منحصر به فرد خود را دارند. استاد حامد اسماعیلی از جمله اساتید شیمی تام لند هستند که با داشتن تجربه بالا، مدرک تحصیلی مرتبط و شیوه تدریس منحصر به فرد میان دانش آموزان شناخته شده اند و از محبوبیت ویژه ای برخوردار می باشند.

بیوگرافی حامد اسماعیلی تام لند

استاد حامد اسماعیلی مدرس شیمی تام لند دارای مدرک کارشناسی شیمی و کارشناسی ارشد انرژی از دانشگاه شریف می باشند. ایشان بیش از 17 سال سابقه تدریس حرفه ای درس شیمی در مدارس سمپاد، علامه حلی و … را در رزومه حرفه ای کاری خود دارند. استاد اسماعیلی به منظور ایجاد دسترسی کلیه دانش آموزانی که در تهران نیستند، به تازگی به جمع اساتید تام لند پیوستند تا دانش آموزان بتوانند با شرکت در کلاس های آنلاین شیمی حامد اسماعیلی بهره مند شوند.

کلاس های شیمی حامد اسماعیلی در تام لند

در حال حاضر تنها کلاس آنلاین شیمی استاد اسماعیلی دوره جامع شیمی می باشد.

دوره شیمی جامع استاد اسماعیلی ۱۴۰۴ در تام لند

شیوه تدریس استاد اسماعیلی در این دوره به این صورت است که کلیه مباحث را از پایه دهم تا دوازدهم هم به شیوه تشریحی کامل آموزش می دهند و هم تکنیک های تست زنی مباحث را آموزش می دهند تا دانش آموزان با شرکت در این دوره از صفر تا صد را هم برای کنکور سراسری و هم برای امتحانات نهایی خرداد ماه آماده شوند و به تسلط کامل و کافی دست یابند.


از مهم ترین ویژگی های دوره جامع شیمی استاد اسماعیلی در تام لند می توان به این نکته اشاره کرد که محتوای آموزشی این دوره به صورتی است که داوطلبانی که از درس دوره بوده اند و یا کلا رشته های دیگری درس خوانده اند و تغییر رشته ای هستند، کلیه مباحث را کامل و جامع یاد می گیرند.

سریع ترین روش برای ثبت نام کلاس های شیمی استاد اسماعلی

برای ثبت نام در کلاس های شیمی استاد حامد اسماعیلی در تام لند، از طریق لینک زیر وارد پنل تام لند شوید و دوره شیمی جامع استاد اسماعیلی را انتخاب کنید:

ثبت نام تام لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *