استاد علی مقدم نیا

استاد علی مقدم نیا

ریاضی رشته تجربی در موسسه تام لند در دوره های آنلاین توسط اساتید مختلفی تدریس می شود. استاد علی مقدم نیا از جمله اساتید برجسته و شناخته شده درس ریاضی رشته تجربی تان لند می باشند.
در این نوشته به معرفی کامل رزومه کاری، شیوه تدریس، دوره هایی که در تام لند برگزار می کنند و نحوه ثبت نام در کلاس های ریاضی استاد مقدم نیا می پردازیم، با ما همراه باشید.

رزومه علی مقدم نیا

استاد علی مقدم نیا از جمله اساتید رتبه برتر تام لند می باشند. ایشان فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران از دانشگاه علم و صنعت ایران می باشند و پس از اتمام دوره تحصیلی تدریس درس ریاضی رشته تجربی را آغاز نموده و نزدیک به یک دهه سابقه تدریس حرفه ای ریاضی تجربی در دبیرستان های فرزانگان و علامه حلی و آموزشگاه کنکور هدف تهران را در رزومه کاری حرفه ای خود دارند.

شیوه تدریس استاد مقدم نیا به طور کلی به صورتی است که هم مفاهیم مباحث مطابق با کتاب درسی از صفر تا صد آموزش داده می شود و هم تکنیک های تست زنی آن مباحث را با حل سوالات متعدد به دانش آموزان خود آموزش می دهند. ایشان در طول تدریس دائما با دانش آموزان خود در تعامل هستند و سوالات مختلفی را بر عهده دانش آموزان می گذارند تا میزان یادگیری دانش آموزان را بسنجند.

دوره های ریاضی علی مقدم نیا در تام لند

  • دوره ریاضیات تجربی جامع استاد مقدم‌نیا ۱۴۰۴
  • دوره ریاضیات تجربی توربو استاد مقدم نیا ۱۴۰۴
  • دوره ریاضیات تجربی نیترو استاد مقدم نیا ۱۴۰۴
  • دوره ریاضیات تجربی کاموا استاد مقدم نیا ۱۴۰۴
  • دوره ریاضی یازدهم استاد مقدم‌نیا ۱۴۰۴
  • دوره نردبان ریاضی استاد مقدم نیا ۱۴۰۴
  • دوره ریاضی امتحان نهایی یازدهم استاد مقدم نیا ۱۴۰۴

ثبت نام کلاس ریاضی استاد علی مقدم نیا در تام لند

برای اطلاع از قیمت هر دوره و ثبت نام در کلاس های های آنلاین استاد علی مقدم نیا در تام لند روی لینک زیر کلیک کنید و وارد پنل کاربری تام لند شوید:

حساب کاربری تام لند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *