Search

استاد مهدی یحیوی

مهدی یحیوی

اگر علاقمند به افزایش سطح دانش خود در درس فیزیک کنکور هستید با استاد مهدی یحیوی برترین و خلاق ترین مدرس فیزیک کنکور سراسری در سال های اخیر آشنا شوید.

بیوگرافی و رزومه استاد مهدی یحیوی

مهندس مهدی یحیوی در سال ۱۳۵۹ در تهران متولد شدند. ایشان با کسب رتبه ۳۰ در کنکور کارشناسی رشته ریاضی موفق به قبولی در دانشگاه صنعتی شریف تهران شدند و با دریافت مدرک کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک از این دانشگاه فارغ التحصیل شدند.
هم چنین ایشان عضو انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف و بنیاد ملی نخبگان کشور هستند.

مهندس مهدی یحیوی با سابقه ۲۰ سال تدریس درس فیزیک کنکور یکی از با تجربه ترین مدرسین کنکوری هستند که در ادامه رزومه ی ایشان را مطالعه می کنید :

  • مدرس برتر فیزیک کنکور در موسسات برتر آموزشی کشور مانند تام لند
  • کارشناس آموزشی برنامه های صدا و سیما
  • مدرس مدارس و آموزشگاه های برتر استان تهران، فرزانگان و…
  • مبدع تکنیک های تست زنی خلاقانه فیزیک کنکور و جواب سریع
  • پرورش رتبه های برتر و استعدادهای درخشان

تدریس فیزیک استاد مهدی یحیوی

فیزیک کنکور یکی از تاثیر گذارترین دروس کنکوری برای هر داوطلب است. استاد مهدی یحیوی با توجه به رزومه و سابقه درخشانی که در آموزش این درس دارند بهترین گزینه برای ارتقا سطح دانش هر داوطلب در درس فیزیک هستند.
ایشان با توجه به داشتن سابقه آموزش تحت نظر برترین مدرسین کشور و هم چنین تسلط ویژه روی مباحث این درس توانسته اند تکنیک های تست زنی خلاقانه ای را برای افزایش درصد پاسخگویی داوطلبان کنکور سراسری در درس فیزیک ابداع کنند.
بیان صریح و روان در زمان آموزش یکی از مهم ترین ویژگی های تدریس ایشان است که میزان علاقمندی داوطلبان به استفاده از آموزش های استاد در درس فیزیک را دو چندان کرده است.
تحلیل سوالات فیزیک کنکور سال های گذشته و ارائه روش های موثر – ساده و کاربردی برای حل سوالات فیزیک کنکور در کوتاه ترین زمان یکی دیگر از ویژگی های تدریس استاد یحیوی است.

فیزیک دهم استاد مهدی یحیوی

مفاهیم فیزیک دهم با تدریس استاد یحیوی در قالب دوره های آموزش مفاهیم و یادگیری تکینک های تست زنی و خلاقانه ایشان برای حل تست در زمان کوتاه در اختیار دانش آموزان دهمی در گروه های آزمایشی تجربی و ریاضی قرار گرفته است تا بتوانید فیزیک کنکور را از پایه با تسلط کافی و موفقیت پشت سر بگذارید. همچنین با شرکت در دوره‌های امتحان نهایی نیز نی توانید آمادگی خود را برای کسب نمره ۲۰ در امتحانات افزایش دهید و از تاثیر معدل نیز حداکثر استفاده را کنید.

فیزیک یازدهم استاد مهدی یحیوی

فیزیک یازدهم مهندس مهدی یحیوی با آموزش مفاهیم بالاتر از سطح کتاب درسی با بیانی ساده و روان سبب افزایش دانش شما در این درس می شود. ایشان هم چنین با آموزش روش های تست زنی و تحلیل تست های سال های گذشته از مفاهیم و مسائل فیزیک یازدهم، شما را با کاربرد تکنیک های تست زنی در حل سوالات کنکور در زمان کوتاه نیز آشنا خواهند کرد.

فیزیک دوازدهم استاد مهدی یحیوی

فیزیک دوازدهم بخش زیادی از سوالات فیزیک کنکور را تشکیل می دهد. استاد یحیوی با تسلط بالایی که در انتقال مفاهیم این درس دارند مباحث فیزیک دوازدهم با جزییات دقیق و کاربردی در هر دو گروه آزمایشی ریاضی و تجربی در اختیار شما قرار داده اند و هم چنین با تحلیل تست های کنکور ترکیبی از این درس و تست های مرتبط با فیزیک دوازدهم شما داوطلبان را در شرایط مشابه با کنکور سراسری قرار میدهند.

دوره ویژه امتحان نهایی فیزیک استاد یحیوی در تام لند

با توجه اینکه امتحانات نهایی دهم – یازدهم و دوازدهم برای هر داوطلب کنکوری سهم ویژه ای در تعیین تراز و رتبه او در کارنامه نهایی دارد عملکرد دانش آموزان در این امتحانات هر سال از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به نوعی هر داوطلب کنکور سراسری می تواند با موفقیت در امتحانات نهایی نیمی از مسیر موفقیت را طی کند.

دوره ویژه امتحان نهایی فیزیک استاد یحیوی در موسسه تام لند برای افزایش میزان آمادگی دانش آموزان دهمی – یازدهمی و دوازدهمی است. در این دوره ایشان و سایر اساتید تام لند تمرکز ویژه بر روی آموزش خط به خط مفاهیم کتاب درسی هم سطح با سوالات امتحانات نهایی دارند و هم چنین با آموزش کلید واژه های اساسی و مهم که مورد نظر طراحان و تصحیح کنندگان سوالات امتحانات نهایی است دانش آموزان را گام به گام به موفقیت در این مسیر نزدیک می کنند.

تحلیل سوالات امتحانات نهایی سال های گذشته برای دانش آموزان یازدهمی و دوازدهمی نیز یکی از ویژگی های مهم این دوره است که سبب آشنایی بیشتر دانش آموزان با سطح سوالات و سلیقه طراحان سوال می شود.

ثبت نام کلاس های استاد مهدی یحیوی ویژه کنکور ۱۴۰۴

برای ثبت نام دوره های فیزیک کنکور ۱۴۰۴ و امتحانات نهایی فیزیک استاد مهدی یحیوی روی لینک روی کلیک کنید:

ثبت نام کلاس های استاد مهدی یحیوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *