Search

دکتر حنیف عظیمی

حنیف عظیمی

اگر برای ۱۰۰ زدن زیست شناسی کنکور سراسری و قبولی در رشته های پزشکی و دندان پزشکی برنامه ریزی کردید با تدریس زیست شناسی کنکور دکتر حنیف عظیمی همراه باشید.

بیوگرافی دکتر حنیف عظیمی

دکتر حنیف عظیمی فارغ التحصیل رشته پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی ایران هستند. ایشان به دلیل سابقه تحصیلی در یکی از برترین دانشگاه های علوم پزشکی کشور و هم چنین تحصیل در رشته پزشکی تسلط بسیار بالایی در زمینه زیست شناسی کنکور سراسری دارند و در طی سال های تدریس خود توانسته اند، دانسته های خود را به بهترین شکل در اختیار دانش آموزان و داوطلبان کنکوری قرار دهند.

رزومه دکتر حنیف عظیمی

آنچه در ادامه مطالعه می کنید بخشی از رزومه درخشان دکتر حنیف عظیمی مدرس زیست شناسی کنکور است:

  • مدرس برتر زیست شناسی کنکور در موسسات کنکوری مانند تام لند
  • مدرس مدارس و آموزشگاه های برتر از جمله علامه حلی – فرزانگان و نگرش
  • تالیف جزوات سطح بالای ویژه کنکور سراسری

شیوه تدریس زیست شناسی دکتر حنیف عظیمی

زیست شناسی با ضریب ۱۲ مهم ترین و تاثیر گذارترین درس برای داوطلبان گروه آزمایشی تجربی محسوب می شود. با توجه به داشتن سابقه تحصیل در برترین مراکز آموزش عالی کشور در رشته پزشکی، تدریس های زیست شناسی دکتر حنیف عظیمی یکی از بهترین گزینه های افزایش میزان یادگیری دانش آموزان در این درس است.
ایشان مفاهیم زیست کنکور را به صورت گفتار به گفتار در پایه های دهم – یازدهم و دوازدهم تدریس می کنند و با بیانی ساده و روان مفاهیم بالاتر از سطح کتاب درسی در اختیار شما قرار می دهند.

از مهم ترین ویژگی های تدریس ایشان تحلیل تصاویر کتاب درسی و هم چنین پرداختن به مفاهیم کتاب زیست شناسی با استفاده از تصاویر جایگزین است.
آموزش نکات ترکیبی زیست به صورت پایه به پایه و تحلیل تست های طبقه بندی شده برای به چالش کشیدن ذهن دانش آموزان از ویژگی های دیگر تدریس دکتر عظیمی است که دانش آموزان زیادی را مشتاق به استفاده از تدریس های ایشان می کند.

دوره ویژه امتحان نهایی زیست استاد عظیمی در تام لند

اهمیت امتحانات نهایی پایه های دهم – یازدهم و دوازدهم بر هیچ یک از دانش آموزان پوشیده نیست، پس اگر میخواهید بهترین عملکرد را در امتحانات نهایی داشته باشید تا بیش از نیمی از مسیر موفقیت را پیش از کنکور سراسری طی کنید آمادگی برای این امتحانات را در اولویت خود قرار دهید.
دکتر حنیف عظیمی برای آمادگی دانش آموزان پایه های دهم – یازدهم و دوازدهم رشته تجربی در درس زیست شناسی مفاهیم و نکات این درس را در قالب دوره ای با عنوان دوره ویژه امتحانات نهایی زیست شناسی در اختیار دانش آموزان قرار داده اند.

در طول این دوره می توانید یادگیری مفاهیم زیست کنکور به صورت کاملا تشریحی و در بالاترین سطح را تجربه کنید.
این دوره علاوه بر آموزش گفتار به گفتار کتاب درسی به تحلیل سوالات امتحانات نهایی سال های گذشته نیز می پردازد تا با کلید واژه های اساسی مورد نظر طراحان و تصحیح کنندگان سوالات امتحانات نهایی و هم چنین سلیقه طراحان برای داشتن بهترین عملکرد خود آشنا شوید.

اساتید تام لند با تدریس دوره های ویژه امتحانات نهایی برای داشتن بهترین عملکرد شما دانش آموزان را همراهی می کنند.

ثبت نام کلاس های دکتر حنیف عظیمی ویژه کنکور ۱۴۰۴

برای ثبت نام دوره های زیست شناسی و امتحانات نهایی دکتر حنیف عظیمی روی لینک زیر کلیک کنید:

ثبت نام کلاس های دکتر حنیف عظیمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *