عادل قادر پناه

استاد عادل قادر پناه

در موسسه تام لند درس فیزیک متوسطه دوم توسط اساتید مختلفی در دوره های آموزشی آنلاین تدریس می شود. استاد عادل قادر پناه یکی از اساتید فیزیک تام لند می باشند که کلاس های آموزش فیزیک برای پایه های دهم و یازدهم برگزار می کنند. در ادامه به معرفی کامل ایشان و کلاس هایی که در تام لند برگزار می کنند می پردازیم.

بیوگرافی عادل قادر پناه

استاد عادل قادر پناه دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک و بیش از یک دهه سابقه تدریس درس فیزیک در مدارس برجسته و آموزشگاه های برتر کشور را در رزومه کاری خود دارند و برگزار کننده یکی از بزرگ ترین همایش های فیزیک کنکور کشور می باشند. ایشان در موسسه تام لند نیز دوره های آموزش آنلاین نیز برگزار می کنند.

کلاس های فیزیک عادل قادر پناه در تام لند

کلاس های فیزیک استاد قادر پناه در موسسه تام لند به صورت آنلاین برگزار می شوند، جدید ترین دوره های ایشان برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ شامل کلاس های آموزش جامع فیزیک پایه دهم و فیزیک پایه یازدهم می باشد که برای دانش آموزان رشته تجربی و ریاضی به صورت مشترک می باشد.
ثبت نام کلاس های فیزیک استاد قادر پناه از تیرماه آغاز شده و شروع کلاس ها از هفته اول مرداد ماه می باشد.

روش تدریس فیزیک استاد عادل قادر پناه در کلاس های جامع معمولا آموزش کامل مباحث هم به صورت تشریحی و هم به شیوه تستی است و دانش آموزان با شرکت در کلاس ایشان هم برای امتحان نهایی فیزیک خرداد ۱۴۰۴ آماده می شوند و هم روش های تست زنی برای کسب درصد بالا در این درس در کنکور.

ثبت نام کلاس فیزیک عادل قادر پناه

با ثبت نام در کلاس های فیزیک استاد عادل قادرپناه در تام لند فیزیک کنکور خود را ۱۰۰ بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *